Doradztwo HACCP

Konsultacja HACCP

Konsultacja w zakresie wymagań prawnych dotyczących Hazard Analysis and Critical Control Points to rozwiązanie przeznaczone dla wszystkich firm, które po raz pierwszy wdrażają system HACCP i mają wątpliwości co do sposobu jego implementacji. Sprawdzi się również w przypadku chęci usprawnienia procesów w przedsiębiorstwie. Jeśli nie jesteś pewien, w jaki sposób realizować zasady wynikające z unijnych przepisów, mogę Ci w tym pomóc.

Jakie firmy skorzystają z konsultacji w zakresie HACCP?

Konsultacje w zakresie norm jakościowych dotyczących identyfikacji i analizy ryzyka są przydatne dla:

  • firm z branży spożywczej (przetwórstwo, rolnictwo, lokale
    gastronomiczne), które wchodzą na rynek i potrzebują aktywnego wsparcia w
    zakresie praktycznego stosowania norm prawnych;
  • przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać działalność gospodarczą i
    poszerzyć zakres oferowanych usług, co powoduje zmianę lub zwiększenie
    potencjalnych czynników ryzyka.

W ramach konsultacji przeanalizuję wszystkie procesy dotyczące wytwarzania żywności oraz wprowadzania jej do obrotu pod kątem wymagań zdrowotnych i ryzyka wystąpienia zagrożeń.

Jakie obszary obejmuje konsultacja w zakresie HACCP?

Konsultacja HACCP obejmuje wskazane przez Ciebie zagadnienia, które są największym wyzwaniem dla firmy.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych wymienia 7 filarów systemu HACCP, które obejmują nie tylko określenie zagrożeń i punktów kontroli, lecz także stworzenie procedur, działań naprawczych oraz dokumentacji. Jeśli nie jesteś pewien, które obszary funkcjonowania systemu HACCP wymagają korekty, pomogę Ci je zidentyfikować i zaproponuję efektywne rozwiązania.

Dopasuję formę konsultacji do Twoich potrzeb. Kompleksowe doradztwo może być realizowane osobiście przeze mnie w siedzibie Twojej firmy, on-line w formie spotkań wideo albo telefonicznie. Korzystając z mojego wsparcia, zapewnisz swojej firmie bezpieczeństwo i sprawisz, że zyska ona renomę w oczach odbiorców jako odpowiedzialny producent żywności.